19 Aralık 2010 Pazar

Bilge Adam, İş & Kariyer, Work & Career

Bilge Adam Kurumsal Sistem & Network departmanı, kurumların eğitim, projelendirme, danışmanlık, felaketten kurtarma, standardizasyon, dış kaynak kullanımı gibi, uçtan uca bilişim altyapı ihtiyaçlarına çözüm geliştirmek amacıyla kurulmuştur.

Yetkin olduğu tüm alanlarda endüstriyel standartlar kullananarak hizmet veren Bilge Adam Kurumsal Sistem ve Network departmanı, konusunda uzman proje yöneticileri ve danışmanlardan oluşmaktadır.

Kurumunuza özel eğitim projelerini hazırlarken, eğitimin standartlarını sertifikalı eğitim danışmanlarımız, teknik içeriğini ise yetkin ve ilgili ürünün eğitimcilik sertifikasına sahip danışmanlarımız hazırlamaktadır.

Altyapı projelerimizin tüm aşamalarında standardizasyon konusunda uzman danışmanlarımız projenin tüm dökümanlarını firmanızın tabi olduğu ya da dünyaca kabul edilmiş istediğiniz standartta hazırlanmasından sorumlu iken proje yöneticilerimiz ve teknik danışmanlarımız projenin tüm riskini üstlenerek projenizi örnek bir case study kalitesinde tamamlanmasını garanti ederler.

En yüksek riskli eğitim ve altyapı projelerini başarı ile tamamlayan Bilge Adam Kurumsal Sistem & Network departmanı riskinizi azaltmak, servis kalitenizi ve verimliliğinizi arttırmak, teknolojinizi güncelleyerek rakipleriniz ile fark yaratmak, kriz durumlarında profesyonel yardım almak istediğinizde çözüm sunmaya hazırdır.
                    
İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link
                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder