15 Aralık 2010 Çarşamba

Global Bilgi iletişim, İş & Kariyer, Work & Career

Turkcell ile gerçekleştirdiği işbirliği doğrultusunda 1999 yılı Ekim ayında çağrı merkezi olarak başladığımız yolculuğumuza, bugün Türkiye’nin lider ‘Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ olarak devam etmekteyiz. Global Bilgi A.Ş. başta telekomünikasyon ve medya olmak üzere Türkiye’nin önde gelen markalarına hizmet vermektedir.
Global Bilgi, müşterilerini anlamak, ihtiyaçlarını hissetmek ve hayatlarını kolaylaştırmak üzere yapılandırılmıştır. İş ortaklarını hedeflerine ulaştırmak için hızlı, etkin ve kaliteli süreçler geliştirerek sürekli değişen dış dünya ve rekabet koşulları karşısında değişimin bir parçası olmak ve süreçlerini bu doğrultuda adapte etmek yaklaşımıyla ilerlemektedir.
Değişimi yönetebilen ve hizmetlerinde fark yaratan yetkin insan kaynağı ve yüksek bilgi birikimi ile Global Bilgi, temel müşteri hizmetlerinin yanısıra Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Saha Müşteri Yönetimi, internet tabanlı işlemlerde de müşterilerine alternatif çözümler sunan bir iş ortağı haline gelmiştir.
İş ortaklarımızın nihai müşterilerinin kontak kurdukları tüm noktaları, onların adına çözümler sunarak yönetmekteyiz. Bu çözümleri açarsak; İş ortağımızın ihtiyacını belirlemek adına ‘Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ konusunda danışmanlık verip ardından bütünleşik kanal yönetimi altyapısını (saha müşteri yönetimi, telefon, sesli yanıt sistemi, web, SMS, e-posta, faks, mektup, WAP, kiosk, dijital TV, vb.) kurmasını sağlayarak onun adına bütün bu kanalları yönetmekteyiz.
Müşteri ihtiyaçlarına göre sürekli kendini geliştiren yapısı doğrultusunda WEB, IVR, Dijital Platform, SMS (kısa mesaj) gibi self-servis kanalları, e-posta yanıtlama operasyonları ve saha müşteri yönetimi ekiplerini bünyesinde barındıran Global Bilgi, tüm müşteri iletişim noktalarının yönetimini tek merkezde toplayarak, Türkiye’nin en kapsamlı ‘Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ olma özelliği ile çalışmalarını sürdürmektedir. Hizmet verdiğimiz kurumsal müşterimizin nihai müşterilerine, entegre hizmet stratejisi çerçevesinde tasarlanan tüm erişim kanalları Global Bilgi altında birleştirilmiş ve böylece çağrı merkezinden, çok kanallı ’Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ne dönüşüm sürecinde önemli bir adım atılmıştır.
’Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ bu yeni yapısıyla, nihai müşterilerin kanal kullanım alışkanlıklarını takip etme, deneyimlerindeki memnuniyeti ölçme ve ihtiyaçlarını analiz edebilme yetkinliklerine sahiptir. Bu özellikleri ile iş ortaklarının belirleyeceği stratejilerde önemli rol oynamaktadır.
Global Bilgi, müşterilerine stratejik avantaj kazandıran CRM (Customer Relationship Management – Müşteri İlişkileri Yönetimi) hizmetleri, Kampanya Yönetimi, Veri Analizi gibi katma değerli hizmetlerin yanısıra Şikayet ve Bilgi Yönetimi, Dış Arama, E-posta Yanıtlama, Veri Girişi ve Güncelleme, Tele Ödeme, Tele Satış, Sesli Yanıt Sistemleri ,Saha Müşteri Yönetimi gibi temel ürünleri de iş ortaklarına sunmaktadır.
Global Bilgi, ’Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ bileşenlerinin tamamını bünyesinde bulundurarak, genç ve dinamik kadrosunun desteği, yüksek performanslı takım anlayışı, güncel ve esnek teknolojik altyapısı ve etkin süreçleri doğrultusunda müşteriye sunduğu çözümlerle rekabette fark yaratmaktadır.
Bugünün ve yarının rekabet koşulları göz önüne alındığında; ‘Kurumsal Entegrasyon’u sağlayan, birden fazla sektörde tecrübe kazanmış, marka kültürünü yaratan ve yansıtabilen çağrı merkezlerinin öne çıkacağı kaçınılmazdır. Global Bilgi, bu özelliklerin yanısıra; yaratıcı, pazar trendlerini izleyen, yöntem ve organizasyon geliştiren yapısı ile, ‘Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ misyonu ile "Çağrı Merkezi" sektöründe hizmet vermektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder