28 Aralık 2010 Salı

Yıldızlar Yatırım Holding A.Ş. İş & Kariyer, Work & Career

KURUMSAL
Asırlık Bir Kuruluş : Yıldızlar Yatırım Holding A.Ş.
Orman Ürünleri, Tutkal, Gübre, Kimya, Enerji Üretimi, Sigorta Aracılık ve Liman İşletmeciliği sektörlerinde ilklere imza atan Yıldız Grubu, şirketlere mali, idari ve hukuki alanda daha fazla ivme ve güç kazandırmak amacıyla yeniden yapılandırılarak, Yıldızlar Yatırım Holding Anonim Şirketi'ni kurdu. Holding; yönetim, organizasyon ve bilgi işlem konularında, denetimindeki şirketlere kapsamlı hizmet verebilmek amacıyla, Kocaeli'ndeki yönetim binasında hizmet vermektedir.
Yönetim
Holding'in yönetim ilkesi; çatısı altındaki tüm şirketlerin öz yönetimleri ile varlıklarını sürdürmeleri ve gelişmeleridir. Bununla birlikte kendisi de "yatırım, finansman ve eğitim konularında ilkeler oluşturma ve denetleme" görevini üstlenmiştir.
Organizasyon ve Şirketler
Yıldızlar Holding Şirketleri’nden biri olan Yıldız Entegre, İstanbul Sanayi Odası’nın 2009 yılında gerçekleştirdiği “Türkiye’nin İlk 500 Büyük Firması” listesinde 57. sıraya; Capital dergisinin yapmış olduğu “Türkiye’nin İlk 500’de Yer Alan Şirketleri” sıralamasında 69. sıraya yükseldi. Bunun yanı sıra çeşitli dallarda birçok ödülün de sahibi olmuştur.
Holdingin yönetimi altındaki şirketler, Orman Ürünleri Alanında; Mdf, Mdflam, Sunta, Boyalı Sunta, Suntalam, Mdf Profile, Laminat Parke, Boyalı Parke, Mdf Kapı, Mdf Süpürgelik, Boyalı Levha, Mdf Boy Kapak, Kapı Paneli, Kapak Profili, Emprenye Edilmiş Dekor Kağıdı ve Tutkal üretimi gerçekleştirmektedir.
Kimya alanında; Formaldehit, Tutkal, Derişik, Nitrik Asit ve Seyreltik Asit üretimi gerçekleştirmektedir. Holdingin diğer lokomotif sektörü olan gübrede Türkiye'nin ilk ve tek Üre Gübresi ve Amonyak üreticisi konumundadır. 2007 yılında tamamlanan Kompoze Gübre yatırımı ile 15.15.15 ve 20.20 gübreleri, Kocaeli Tesisleri’nde üretilmektedir. Kütahya'da bulunan ikinci tesisi ile %26 lık CAN, %33 lük AN, TAN, PAN Gübresi üretmektedir.
Holding, şirketlerin enerji ve elektrik ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla 2001 yılında elektrik üretimi yatırımını tamamlamıştır. Şirketlerinin artan ithalat /ihracat hacimlerini ve üçüncü şahısların deniz yolu ile yapacakları transferleri karşılamak adına Kocaeli Liman Tesisleri yatırımını tamamlayarak, körfezin en büyük limanlarından biri haline getirmiştir.
Türkiye'de önemli projelerde yer alan Yıldızlar Holding, yurt dışında da söz sahibi olabilmek için Rusya ve İran'da orman ürünleri alanında yatırım kararı almıştır. Her iki bölgede yatırım izinleri için hazırlıklarına devam eden Holding, İran yatırımına başlamıştır. Holding, Rusya ve Ukrayna’ya da yatırımlar yapmayı planlamaktadır.

İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

Rekor Otomotiv, İş & Kariyer, Work & Career

Şirket Hakkında

                                                              http://www.rekoroto.com

Rekor Otomotiv Tic. Ltd. Şti.



Firmamız, 1996 yılında İstanbul Altunizade'de otomotiv sektörüne hizmet edebilmek amacıyla, dünyanın önde gelen otomobil markalarından Volkswagen ile Satış ve Servis bayilik anlaşması yapılarak faaliyetlerine başlamıştır.
Kaliteli ve güvenilir teknolojiyi, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın mutluluğunu en üst düzeyde tutarak sunmayı misyon edindiğimizden, yaklaşık 100 kişiden oluşan personelimizin yıllık planlı eğitimlerle kendilerini sürekli geliştirmelerine önem vermekteyiz

İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

19 Aralık 2010 Pazar

Bilge Adam, İş & Kariyer, Work & Career

Bilge Adam Kurumsal Sistem & Network departmanı, kurumların eğitim, projelendirme, danışmanlık, felaketten kurtarma, standardizasyon, dış kaynak kullanımı gibi, uçtan uca bilişim altyapı ihtiyaçlarına çözüm geliştirmek amacıyla kurulmuştur.

Yetkin olduğu tüm alanlarda endüstriyel standartlar kullananarak hizmet veren Bilge Adam Kurumsal Sistem ve Network departmanı, konusunda uzman proje yöneticileri ve danışmanlardan oluşmaktadır.

Kurumunuza özel eğitim projelerini hazırlarken, eğitimin standartlarını sertifikalı eğitim danışmanlarımız, teknik içeriğini ise yetkin ve ilgili ürünün eğitimcilik sertifikasına sahip danışmanlarımız hazırlamaktadır.

Altyapı projelerimizin tüm aşamalarında standardizasyon konusunda uzman danışmanlarımız projenin tüm dökümanlarını firmanızın tabi olduğu ya da dünyaca kabul edilmiş istediğiniz standartta hazırlanmasından sorumlu iken proje yöneticilerimiz ve teknik danışmanlarımız projenin tüm riskini üstlenerek projenizi örnek bir case study kalitesinde tamamlanmasını garanti ederler.

En yüksek riskli eğitim ve altyapı projelerini başarı ile tamamlayan Bilge Adam Kurumsal Sistem & Network departmanı riskinizi azaltmak, servis kalitenizi ve verimliliğinizi arttırmak, teknolojinizi güncelleyerek rakipleriniz ile fark yaratmak, kriz durumlarında profesyonel yardım almak istediğinizde çözüm sunmaya hazırdır.
                    
İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link
                                

HotelKonak, İş & Kariyer, Work & Career

 
About Us
Istanbul is the cradle of civilizations, host to cultures, center of art and the business world, meeting point of the continents, a city with sea passing through and the city of cities… And the heart is located in Taksim, at the attraction point of entertainment, culture-art and the business world.

Hotel Konak offers unique quality services to its guests who desire to feel the spirit and the heart of Istanbul. Hotel Konak makes your business and leisure stays unforgettable and privileged. You will feel at home and welcomed with familiar faces at each visit where the quality meets the perfect service. Hotel Konak offers a service exceeding your expectations with a blend of traditional Turkish hospitality and a sense of true boutique service. Comfort and the technological resources are also provided for all you’re needs.

Being one of the oldest long-established hotels of Istanbul,the service journey of Hotel Konak began in 1972 as a 3-star modest hotel with 24 rooms. Commissioned by the tourism doyen, Savaş Gürsel, the hotel increased its service quality and investments constantly over the years and became a hotel with 87-roomsin 1996 and awarded with 4-star hotel status. Room capacity was increased to 117 in 2008 and the façade of the hotel is now facing Cumhuriyet Road, one of the busiest streets in Istanbul. The hotel was wholly renovated in 2009 to reflect style, comfort and technology altogether and became today’s modern and boutique look. Responding to its guests’every needs and expectations with utmost level; Hotel Konak serves with a mission of providing a joyful stay.
                              
İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

RE/MAX, İş & Kariyer, Work & Career

 
1973 yılında kurulan RE/MAX, bugün dünyada en çok gayrimenkul satışı gerçekleştiren kurumudur. 78 Ülkede, yaklaşık 6700 0fis ve 94.000 çalışanı bulunmaktadır. Ülkemizde Tek Şirketler Grubu tarafından kurulan RE/MAX Türkiye Genel Müdürlük, Türkiye ve KKTC'yi kapsamaktadır. RE/MAX Türkiye 177 girişimci tarafından yaygın modern ofisleri ile profesyonel gayimenkul pazarlama ve danışmanlık hizmeti vermektedir. 1997 yılından bugüne ülkemizde faaliyette bulunan RE/MAX, ülkemizde yeni iş kurmak isteyenlere muhteşem fırsatlar sunmaktadır.

Kendi işini kurarak gelir elde etmek isteyen girişimci ruhların adresi RE/MAX, son 7 yıldır Türk gayrimenkul sektöründe hep ilklere imza attı. Profesyonel gayrimenkul danışmanlığı hizmeti, tüm dünyada gayrimenkul pazarlama imkanı, en yeni teknoloji ile en kapsamlı eğitimler, yaygın network ağı, vb. bugüne kadar Türkiye'de ilk kez RE/MAX Türkiye tarafından hayata geçirildi.

RE/MAX farkını yaratan en önemli etken eğitim... Eğitimlerin kapsamında dünyada uygulanan pazarlama teknikleri ve trendleri, teknolojideki son yenilikler, sistemin işleyişi ve sektörde yaşanan gelişmeler bulunuyor. Yurtiçinden ve yurtdışından alanında uzman, deneyimli eğitmenler tarafından RE/MAX Türkiye Broker/Owner ve Müşteri Temsilcileri sürekli eğitimlere katılarak bilgilerini yeniliyor.


Siz de RE/MAX dünyasının size sunabileceği birçok fırsatı değerlendirebilirsiniz;




  • Minimum riskle maksimum kazanç sağlayacağınız bir yatırımla kendi işinizi kurabilir, bir RE/MAX ofisi açabilirsiniz, ya da

  • Türkiye çapında sayıları her geçen gün artan RE/MAX ofislerinden birinde Müşteri Temsilcisi olarak çalışabilirsiniz, ya da

  • Sektörde "profesyonel" hizmet verebilmek amacıyla RE/MAX tarafından düzenlenen Gayrimenkul Seminerleri'ne katılarak "Gayrimenkul Profesyoneli" olmak için ilk adımı atabilirsiniz.

  • Dilerseniz, Türkiye çapında faaliyet gösteren 177 adet ofisin listesine ve portföylerine ulaşabilir, aradığınız gayrimenkule en kısa yoldan ulaşabilirsiniz.
       

  • İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

  • Polikim A.Ş., İş & Kariyer, Work & Career

    1971 yılında üç yüksek mühendis tarafından mühendislik plastikleri konusunda üretim ve pazarlama yapmak amacı ile  kurulmuş olan Polikim Polimer ve Kimya Sanayi A.Ş. faaliyetlerini 6000m2 kapalı alana sahip tesislerinde sürdürmektedir.

    Polikim, kuruluş döneminde, DuPont'la yaptığı işbirliği ve ortak çalışmanın olumlu neticesi olarak DuPont'a ait Teflon® ticari markası ile tanınan politetrafluoroetilen mamül ve yarı mamülleri Türkiye'de ilk defa üretmeye başlamış, daha sonra üretim programını, Kestamid®, Ulpolen® ve diğer mühendislik plastiklerinin katılımı ile zenginleştirmiş, değişik uygulamalara yönelik, çok çeşitli tip ve ölçülerde parçaları kapsar hale getirmiştir.

    Polikim bir polimer merkezi olarak, tüm teknik plastik, elastomer ve kompozit sorunlarınızın çözümünde başvurabileceğiniz bir kaynak firmadır. Uzman mühendis kadrosu, köklü deneyimi ve bilgi birikimi ile Polikim tüm sanayi sektörlerindeki müşterilerine, ürün tasarımı, montajı ve kullanımı süresince teknik destek vermektedir. Polikim, fabrikasında mevcut CNC tezgahlarla donatılmış modern talaşlı işleme atölyesi sayesinde aynı çatı altında teknik plastik üretimi yanında mekanik işleme de yapabilen, teknik plastiklerde bitmiş parça taleplerini de bünyesinde karşılayabilen kuvvetli organizasyon yapısına sahiptir.

    Polikim 1971'den bu yana Türkiye'nin  teknik plastikler konusunda ilklerini Türkiye'ye kazandırmış olmanın haklı gururunu yaşamaktadır. Bu kazanımlar şirket arşivlerinde mevcut bulunan birçok devlet ve özel kuruluşun takdir ve teşekkür belgeleri ve ödülleri ile de desteklenmektedir. Polikim ayrıca, TSE, TSEK, TÜRKAK ve TÜV SÜD ISO 9001:2008 kalite belgelerine de sahiptir.

    Sayısı otuzu bulan Polikim tescilli markaları, sektör tanınırlılığı en yüksek markalardır. Yılların güvenirliliği ve kaliteden ödün vermeyen üstün Polikim performansı, Polikim'in tescilli markaları olan Efalon®, Kestamid®, Ulpolen®, Contalon®, Polibant®, Poligraf®, Polikort®, Polital®, Kempomp®, Kempak®,  Kemgraf®, Kestoil®, Kestlub® ve diğerlerini, kalite ve teknolojinin simgesi olarak son kullanıcılar nezdinde jenerik malzeme ismi olma seviyesine taşımıştır.        

    "Üretimden Satışlarda Türkiye'nin En Büyük 100 Şirketi" verilerinin ilk açıklanmaya başlandığı 1993'ten günümüze bir değerlendirme yapıldığında, yıllar ortalaması itibarıyla, üretici en büyük 100 şirketin 75'inin Polikim ürünlerini tercih ettiği görülmektedir. İlk etapta referans olarak gösterilebilecek bu şirketlere ek olarak, Polikim, Gebze tesislerinden aracısız olarak Türkiye'nin her noktasına ve her ölçekte firmaya hizmet vermeyi ilke edinmiştir. Polikim için takdirlerin en büyüğü, tüm Türkiye'ye yayılmış binlerce üreticinin, sanayicinin güvenilir tedarikçi olarak Polikim'i seçiyor olmasıdır.

    Tüprag Metal Madencilik San. ve Tic. A.Ş, İş & Kariyer, Work & Career

    Biz Kimiz?
    Tüprag Metal Madencilik Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi, merkezi Kanada'da bulunan Eldorado Gold Madencilik Firmasının Türkiye'de kurulu şirketidir.
    Tüprag, Türkiye'de metalik maden aramaları ve işletmeciliği yapmak için 1986 yılında kurulmuş ve bu güne kadar  aldığı yüzlerce maden arama ruhsatında arama yapmıştır.   Söz konusu arama çalışmaları sonucunda,Uşak-Kışladağ ve Menderes-Efemçukuru gibi önemli altın yataklarını bulmuştur.
    Bulunan altın yataklarının bazıları şirketin yatırım ölçeğinin altında kalmış olup bazıları için ise yeni ilave arama çalışmaların yapılmasına ihtiyaç bulunmaktadır. Kışladağ altın madeninde arama safhası tamamlanarak üretim safhasına geçilmiştir. Kışladağ altın madeni yıllık üretimi ile Avrupa'nın en büyük altın madeni olacaktır. Efemçukuru altın madeni ise yakında üretime geçecektir.
    Tüprag, bu güne kadar 208 milyon dolarlık yatırımı gerçekleştirilen, Uşak Kışladağ Atın Madeninde Mayıs 2006 tarihinden itibaren altın üretimine başlamıştır.
    Tüprag bulduğu madenleri , ulusal ve uluslararası çevre standartlarına göre işletip, Türkiye'de yatırım, üretim ve istihdama katkı sağlayarak büyümeyi hedeflemektedir.    
          
    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Akbaş Holding, İş & Kariyer, Work & Career

     


    Akbaş Holding bünyesinde yer alan şirketlerin temeli 1962 yılında  Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Erol AKBAŞ tarafından Bursa'da dokuma atölyesi olarak atılmıştır.
    Yılların getirdiği deneyim ve birikimler sonucunda 1982 yılında şu andaki Gürsu/Bursa tesislerinde ilk büyüme adımları gerçekleşmiştir. Her geçen gün artan yatırımlar neticesinde bu gün gelinen noktada modern ve  entegre bir kuruluş olarak tekstil dünyasında söz sahibi olmuştur. Kurum olmayı ve kurumsal yönetimi en üst kademeden en
     
    alt kademeye kadar taşımayı başaran şirketlerimiz yarattığı kaliteli istihdam ile gücünü faaliyetlerine yansıtmıştır. Tekstil sektöründe kanıtladığı gücünü turizm, enerji, gıda, inşaat sektörlerinde de başarılı ve kararlı şekilde yansıtmaya devam etmiştir. 2008 yılında Akbaşlar Grup bünyesindeki şirketler Akbaş Holding çatısı altında birleşmiş ve faaliyet gösterilen sektörlerdeki güç ve dinamizm arttırılmıştır.
    Tekstil sektöründe emin adımlarla gerçekleşen büyüme ile birlikte geniş pazar alanına sahip olan Akbaş Holding markası, kalitesi, kurumsal kimliği ile kendini kanıtlamıştır. Hedefini kaliteli istihdam ve Türkiye ekonomisine katkı yaratmak üzerine kuran Akbaş Holding tüm  çalışanları ile profesyonel olarak yönetilmektedir.İplik,dokuma,örme,boya,baskı ve konfeksiyon üretimi ile entegre bir kurum olmayı başarmıştır.Satış ve pazarlama organizasyonu, üretimde sunduğu esneklikler, maliyet yapısı, vizyonu ve tecrübesiyle dünyada kumaş üretiminde ilk on büyük kuruluş arasında yer almaktadır. Ülkemizin ve Avrupa’nın büyük  kumaş üreticisi ve ihracatçısı konumunda olan Akbaş Holding ‘in  başlıca pazarları Avrupa Birliği ülkeleri ve Avrupa ülkeleridir.

    Enerji sektöründe de varlığını sürdüren Akbaş Holding, üretim tesislerinin kesintisiz enerji ihtiyacını karşılamak amacıyla 2001 yılında kojenerasyon tesisi kurmuştur. Gurubumuzun hızla büyümesi  sonucu artan enerji ihtiyacı ve ısıl ihtiyaçların karşılanması için 8.7 Mw/saat gücünde ikinci ünite yatırımı yapılmıştır.
    Akbaş holding enerji konusunda yenilenebilir enerji kaynakları sınıfında da çalışmalarına hızla devam etmektedir. Bu kapsamda Karabük ili Ovacık mevkiinde 56 Mw saat  gücünde hidro elektrik santral projesi lisans alma aşamasına gelmiştir. Katı ve uygulama projelerine başlanmıştır.  Proje hızla devam etmekte olup 263 milyon Kw saat yıllık üretimle ülke ekonomisine kazandırılacaktır.
    Yine  gurubumuz yenilenebilir enerji kaynakları  sınıfında olan rüzgar enerjisi  konusunda, Enerji Piyasası Düzenleme kurumu nezdinde İzmir ili Bergama ilçesi  mevkiinde 60 Mw ve Poyracık ilçesinde 30 Mw olmak üzere toplam 90 Mw kurulu güçle  müracaat etmiş olup müracaatı kabul edilmiştir. EPDK ve TEİAŞ  görüşleri doğrultusunda  proje çalışmaları devam etmektedir.
    Turizm sektöründe de faaliyet gösteren firmamız Bursa’da çok özel konuma sahip,şehrin tarihi merkezi olan Çekirge’nin en seçkin yerinde bulunan Gönlüferah Hoteli’ni 2004 yılında satın almıştır.2005 yılında otel büyük bir restore işlemi geçirmiştir.1890 yılında açılmış otelin tarihi dokusu korunarak Osmanlı ve Türk motiflerinin uyumu ile birlikte modern bir otel olarak hizmet vermeye başlamıştır. Ayrıca termal bir suya sahip olan otel,bu imkanını en yüksek kalitede müşterilerinin hizmetine kullandırmaktadır.Şehir otelciliğinde gösterilen başarı ile Akbaş Holding 2006 yılında Çankırı / Ilgaz Doruk Otel' i de bünyesine katarak, kış turizmindeki yerini almıştır. Doruk Otel Ulaşım bakımından Ankara ve İstanbul’a otobanlar sayesindeki yakınlığının yanı sıra uzun kayak pistleri ve pistleri kullanma imkanları ile kış turizmini tercih eden,kar sporlarını sevenlerin tercihi olmuştur.
    Otel turizminin yanı sıra Akbaş Holding sahibi olduğu yatları ile Ege ve Akdeniz’de deniz turizmine yönelik mavi yolculukta hizmet vermektedir.
    Gıda sektöründe de faaliyet gösteren Akbaş Holding, tarım üretimi ve hayvancılıkla beraber gelişmeleri sürdürmüştür. Tarım üretiminde Yenişehir/Bursa ovasında kurulu alanda doğal ve modern tarıma yönelik çalışmalar yapılmaktadır. Besi hayvancığına önem veren şirketimiz modern üniteler ile donatılmış tesislere sahiptir. Besi hayvancığı neticesinde alınan sütler, modern süt işleme tesislerimizde süt mamulleri haline gelmektedir. Üretilen süt mamulleri toptan ve perakende olarak alıcıların beğenisine  GESSY markası ile sunulmaktadır.

    İnşaat sektöründe de faaliyetlerini sürdürmeye devam eden Akbaş Holding, Bursa’da site şeklinde yaptığı ve beş ayrı bloktan oluşan lüks daireler ile beğeni toplamıştır. Bursa dışında Çeşme/İzmir‘de yapılan ultra lüks villalar satışa hazır duruma gelmiştir. Ayrıca Şişli /İstanbul Belediyesi tarafından düzenlenen ihale ile alınan Şişli katlı otopark inşaatı da Akbaş Holding tarafından yapılmaktadır.
      

    Gentel Telekomünikasyon, İş & Kariyer, Work & Career



    VİZYON

    Gelecekte başarı ve güveni temin etmek. İletişim ve teknoloji çözümleriyle hayatı kolaylaştırmak ve zenginleştirmek.


    MİSYON
      
    Telekomünikasyon sektöründe, yurtiçinde ve yurtdışında doğru teknolojiler ile anahtar teslimi katma değerli çözümler sunan, teknolojik gelişmelere hızla uyum sağlayan, değişimi yönlendiren, kullanıcı ve çalışan memnuniyetini en üst düzeyde tutan, yerli ve yabancı iş ortaklarının birinci derecede tercih ettiği bir şirket olmak.


    İLKELERİMİZ

    ·   Çalışanlarımızın güven, saygı ve iletişim içerisinde, bulunmaktan keyif ve gurur duydukları, etik kurallardan ödün vermeyen bir organizasyon yaratmak
    ·   Çözüm ortaklarımızın ihtiyaçlarıyla birebir örtüşen süreçleri "en kısa zamanda" sunmak
    ·   Çözüm ortaklarımız için daima "ulaşılabilir" ve ‘’güvenilir’’ olmak
    ·   İşimizi dürüst ve şeffaf şekilde yürütmek
    ·   Bilgi alışverişinde "açıklık - doğruluk" anlayışıyla hareket etmek
    ·   Süreçlerimizi "sürekli değişen" dünya şartlarına uyumlu hale getirmek
    ·   Rutin süreçlerimizi sürekli iyileştirip, kalitesini arttırarak çözüm ortaklarımıza stratejik konularda "daha çok zaman" ayırmak
    ·   Taahhütlerimize bağlı kalmak
    ·   Çevrenin korunması için gerekli önlemleri almak
     

    Atom Mühendislik, İş & Kariyer, Work & Career


    ATOM MÜHENDİSLİK, sıra dışı olmanın Dünya’nın geleceğini tayin edecek yüksek teknolojik ürünler ve sistemler geliştirmek düşüncesiyle amaç ve çalışma alanlarına uygun olarak kurulmuş AR-GE odaklı bir şirkettir. Uzman kadrosu, verimli iş planlaması ve AR-GE’ye dayalı projeleri ile sürekli ilerleyen, teknik altyapısını sürekli geliştiren ve güçlenen, başarı ve hizmetin kaynağının insan gücü ve zekası olduğu bilinci ile yatırımlarını insan odaklı olarak geleceğe yapan, yenilikçi girişimci bir firmadır.

    ATOM MÜHENDİSLİK’in hedefi AR-GE projeleri hazırlayıp bu projeleri hayata geçirerek, elde edilen ürünleri Türkiye ve tüm Dünya’da pazarlayarak sektöründe lider olmak, ürünlerde ve kurduğu sistemlerde yakaladığı kalitenin sürekliliğini ve güvenilirliğini sağlamak ve geliştirmek, müşteri hizmetlerini zamanında karşılayabilmek ve yeni müşteriler kazanmaktır.  


    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Videofon Güvenlik, İş & Kariyer, Work & Career



    Şirketimiz, 1974 Yılında Kahramanoğlu Ticaret ismi ile kurulmuş elektronik cihaz ve komponent konusunda çeşitli üretici firmaların temsilcilik ve distribütörlüğünü yapmıştır. 1995 Yılında ‘Elektronik Güvenlik Cihazları’ konusunu da Videofon Güvenlik Sistemleri Ltd. Şti.’ni kurarak faaliyet alanına katmış, uzun yıllar boyunca elektronik sektöründe edinmiş olduğu birikim ve tecrübelerini bu alandaki hizmetleri ile birleştirmiştir.
     

    Ana faaliyet alanları; CCTV, Hırsız ve Yangın İhbar, Bina Otomasyon, Geçiş Kontrol, Çevre Güvenlik ve Video Intercom Sistemleridir. Tüm faaliyet alanlarında üstün teknoloji geliştiren, kaliteli üretim yapan, satış sonrası servis hizmetini eksiksiz ve hızlı sağlayan konusunda lider üretici firmalarla işbirliği yaparak bayilerine kaliteyi makul fiyatlarla sunmayı prensip edinmiştir. Paradox, Avtech, CPCam, SCS, Decode, Vesco, Kpsec, KDT, TVS gibi birçok markanın distribütörlüğünü ve ithalatını yapmaktadır. Videofon Güvenlik Sistemleri, bugün, dinamik satış ekibi ve tecrübeli teknik destek servisi ile yurt çapında 900 bayi'e hizmet vermektedir. Bayilerini sürekli geniş stok, teknik eğitim ve danışmanlık olanakları ile desteklemekte, sağladığı satış sonrası destek hizmeti müşteri memnuniyetini her zaman üst seviyede tutmayı amaçlamaktadır.
    Paradox'un tüm dünyada konumlanmış 120 uluslararası distribütörlerinden en başarılı 5 distribütöre verilen ''TOP 5 INTERNATIONAL DISTRIBUTOR'' belgesi sahibidir.
    Kanada Montreal şehrinde düzenlenmiş olan Paradox'un 15. Kuruluş Yıldönümü VIP Konferansında tün dünya distribütörleri arasından birinci seçilerek ''EN BÜYÜK BAŞARI VE GELİŞME'' ödülüne layık görülmüştür.
    Videofon Güvenlik Sistemleri’nin son kullanıcı satışı yoktur. Şirketimizi arayınız, sizi en yakın bayiimize yönlendirelim, üstün teknoloji ve kalitenin; sorunsuz ve hızlı servisin keyfini yaşayın.



    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Ata Medya, İş & Kariyer, Work & Career

     
    Gittikçe küçülen ve küreselleşen dünyada her kuruluş ve birey artık bilgiye anında erişebilmekte. Bu sistemin dışında kalmak, firmalar ve markalar için ise gerçekten çok büyük bir kayıp. Rekabet koşullarının gittikçe zorlaştığı ve yenilendiği iş dünyasında kurumsal kimlik ve marka yaratımı ise bugün firmaların en önemli kararlarını oluşturuyor. Kurumsal kimliğiniz ve markalarınız gerektiğinde yenilenmelidir. Bu yüzden yeni nesil teknolojiden yana olan Ata Medya’nın sunduğu hizmetlerden faydalanmak firmanız ve markanız için kaçınılmazdır.

    2002 yılında; kurumların bilişim alanındaki ihtiyaçlarına profesyonel çözümler üretmek amacı ile kurulan Ata Medya, güçlü altyapısı ve deneyimli kadrosuyla 9. yılında da kurumsal hizmetler sunmaya devam ediyor.

    2003 yılında; kendi bünyemizde kurduğumuz DATACENTER ile tüm hosting hizmetlerini şirketimizden sağlamaktayız. Bu özellik bizi diğer şirketlerden ayıran en önemli teknik alt yapı yatırımımızdır.

    2004 yılında; teknolojik gelişimini artıran ve kabuğuna sığmayan ATA web tasarımı hizmetlerinin yanına; şirketlere özel yazılımlar da üretmeye başladı. Birçok sektörün kendi bünyesinde veya bayileri ile ilişkilerinde ihtiyaç duyulan özel yazılımlarını geliştirerek, kuruma özel sistemler oluşturduk.

    Ata Medya, çözümlerinde; bilgiden çok bilginin sunumu, kolay ulaşılabilirliği ve interaktifliği ön plana çıkmaktadır. Çözümlerimiz; markalarınızın dolayısıyla da işlerinizin güçlenmesi için tasarlanmaktadır.

    Ata Medya bugüne kadar bir dizi endüstride başarılı marka yaratma hikayelerine imza attı. Tecrübelerimizi sizin için de kullanmak isteriz.

     İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    YAĞMUR MOBİLYA A.Ş., İş & Kariyer, Work & Career


    Sektöründe ilkleri yapan "YAĞMUR MOBİLYA A.Ş."  1978 yılında kurulmuş olup o zamandan bu zamana kadar sürekli büyüyerek, 54.000 m2 kapalı alan, 85.000 m2 açık alanda üretim yapmaktadır.
    Marka olmuş mobilya üreticilerinin önde gelen firmalarından olan "YAĞMUR MOBİLYA A.Ş." 4 ayrı üretim tesisi ile Kanepe, Koltuk Takımı, Yatak-Baza ve Modüler Mobilya üretimi yapmaktadır.
    Sektöründe ilkleri yapan "YAĞMUR MOBİLYA A.Ş." modern üretim tesislerinde, elektronik makineler ile 720 kişilik teknik ve deneyimli kadrosu ile müşteri beğenisini kazanan ürünler üretmektedir.
    Müşteri memnuniyetini kalitesi ve hizmet anlayışı ile en üst seviyede tutmayı temel ilke edinmiş olan firmamız Türkiye´de 1500 ayrı satış noktasında ürünlerini müşterilerine sunarken, Dünya´da ise başta Amerika, İngiltere, Almanya, Hollanda, Fransa, Belçika, Çek Cumhuriyeti, Ürdün, Irak, İsrail, Bulgaristan, Yunanistan, İsveç, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Avusturya, Danimarka, Romanya, Kosova, Hırvatistan, Slovenya, Moğolistan, Lübnan, Yemen, Afganistan, Sudan, Kıbrıs, Senegal, Libya  ve Çin olmak üzere 38 ülkeye ihracat yapmaktadır.
     Gelecekte müşteri beklentisini en iyi karşılayabilmek için AR-GE faaliyetlerine ciddi yatırım yapan firmamız makina-techizat ve bina yatırımlarına da devam ederek sürekli kapasitesini artırmaktadır.
    Her şeyin insan için olduğu bilinciyle çalışan firmamız, hijyenik şartlarda insan sağlığını olumsuz etkilemeyecek türde malzemelerin  kullanımına titizlik göstererek çevreyi kirletmeyecek duyarlılıkta üretim yapmaktadır.

    Kenes Turkey, İş & Başvuru, Work & Career



    Biz Kimiz 

    Ortakları ve çalışanlarının 25 yılı aşkın sektör deneyimi ile Türkiye kongre sektöründe önemli bir yeri bulunan ODS Congress Management, organizasyonunu üstlendiği kongrelerde sunduğu kaliteli hizmeti bundan sonra Kenes Turkey adı altında vermeye devam edecektir.


    Kenes Turkey



    Ortakları ve çalışanlarının 25 yılı aşkın sektör deneyimi ile Türkiye kongre sektöründe önemli bir yeri bulunan ODS Congress Management, organizasyonunu üstlendiği kongrelerde sunduğu kaliteli hizmeti bundan sonra Kenes Turkey adı altında vermeye devam edecektir.
    Medikal bilginin global paylaşımına katkı sağlamayı misyon edinmiş olan Kenes, gelişmekte olan Türk sağlık sektöründe ayak izlerini sıklaştırmaktadır. Kenes, Türkiye’de bulunan ulusal derneklere uzun süreli PCO ve dernek yönetim hizmetlerini sunmakla kalmayacak; marka değerlerini artırma ve Türkiye’yi uluslararası kongrelerin odağı haline getirme konusunda da destek olacaktır.

    Kenes Group



    1965 yılında kurulan Kenes Group 45 yıldır süregelen çalışmaları sonucunda bugün, global kongre organizasyonu ve dernek yönetim hizmetleri alanlarında kendini geliştirmiştir. Bu alandaki küresel şirketlerin başında gelmektedir.

    Kenes Group profesyonel ve bilimsel derneklere, kurumsal şirketlere, endüstriye ve hükümet birimlerine çeşitli alanlarda hizmet vermektedir. Farklı kültür ve ülkelerden gelen 300’ün üzerinde çalışanı ile global bir vizyona sahiptir.

    Kalite, çok yönlülük ve şeffaflık üç temel değeridir. Öneri ve deneyimlerini müşterilerine doğrudan sunarak, müşterileriyle kurduğu ilişkinin her iki taraf için de faydalı bir ortaklık için gerekli olduğunu düşünür. Deneyim ve yaratıcılığıyla müşterileri için mükemmel çözümler üretir. Müşterinin vizyonu, gelenekleri ve hedeflerine olan duyarlılığı işleyişinin temelini oluşturmaktadır.

    Kenes Group; ismi, çalışanları ve müşterileri ile gurur duyan bir şirkettir. 
     

    CAN ASLAN PETROLCÜLÜK SAN. A.Ş. , İş & Kariyer, Work & Career

    VİZYONUMUZ:

      “Siz Neredeyseniz Biz Oradayızsloganımızın bize verdiği güç ve ilhamla;
     Ürün kalitemiz, Dünya Standartlarındaki hizmet kalitemiz, teknolojik alt yapısı sağlam istasyonlarımızla Türkiye’nin her noktasına ulaşarak “ İstasyonun Euroilcesi” ni oluşturmak; akaryakıt, madeni yağ ve LPG sektöründeki markamızı tüketicinin öncelikli tercihlerinden biri haline getirerek 5 yıl içinde Türkiye’ de ilk 8 akaryakıt dağıtım firmasından biri olmak.

     
    MİSYONUMUZ:
     Stratejik yönetim anlayışı içinde çalışarak , ekonomik ve sosyal değişimin yarattığı toplumsal beklenti ve ihtiyaçlara uygun hizmet sunmak, , ürün yelpazemizi geliştirmek ; yüksek motivasyon ve başarı azmine sahip çalışanlarımızın bilinçli katılımı ile, bayilerimize süratli, kaliteli ,güvenilir, güleryüzlü, teknolojik ,profesyonel ve denetlenebilir bir firma olarak hizmet sunmak.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Vorne ileri kalıpçılık, Pencere & Kapı, İş & Kariyer, Work & Career



    ÖMER İLERİ tarafından, 1985 yılında kurulan İleri Kalıpçılık, faaliyetlerine 45m2 alanla başlamış, 1985-1999 yılları arasında kendi sektöründe lider firmalara yan sanayi çalışmaları yaptıktan sonra, pencere ve kapı aksesuarları konusunda yaptıkları AR-GE çalışmaları ile 2002'de yarattıkları VORNE markasıyla PVC pencere pazarına "Çift Açılım" ve "Tek Açılım" aksesuarları üretmeye başlamıştır.

    2006 yılında VORNE, sektöründe tanınan ve talep edilen marka haline gelerek, daha iyi hizmet vermek amacıyla yatırımlarını arttırdı. İstanbul - Hadımköy'de 50 bin m² açık ve 15 bin m² kapalı alanı olan yeni üretim tesislerini kurarak faaliyetine devam ediyor.

    VORNE, yaptığı yatırımlar, yenilikçi çözümler, basit ve kolay montaj özelliği taşıyan ürünler ve ISO 9001:2000 kalite belgesi ile tescillediği kalitesiyle, Türkiye'nin PVC Pencere ve Kapı pazarının gelişmesine büyük katkı sağlamıştır.

    VORNE markasını da sektörünün lider markası konumuna getirmiş olan İleri Kalıpçılık, üretim kapasitesini, ürün portföyünü ve kalitesini dünya standartlarına paralel tutmayı başardığı VORNE ile "Dünyada tanınan bir marka" olma yolunda ilerlemeye devam etmektedir.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    18 Aralık 2010 Cumartesi

    Öztek Tekstil Terbiye Tesisleri, İş & Kariyer, Work & Career

     
    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Hp (Hewlett-Packard), İş & Kariyer, Work & Career



    HP, dünya çapında 170'ten fazla ülkede faaliyet gösteren bir teknoloji firmasıdır. Teknolojinin ve hizmetlerin, insanlara ve şirketlere karşılaştıkları sorunları ve güçlükleri belirlemede, hedeflerini ve hayallerini gerçekleştirmede nasıl yardımcı olabileceğini araştırıyoruz. Durup dinlenmeden müşterilerimizin yaşam ve çalışma şartlarını iyileştirme çabası verirken, teknolojiyle daha basit, daha değerli ve daha güvenilir deneyimler oluşturmak için yeni fikirleri ve düşünce yöntemlerini uyguluyoruz.

    Hiçbir firma HP gibi eksiksiz bir teknoloji ürünleri portföyüne sahip değildir. El aygıtlarından dünyanın en güçlü süper bilgisayar kurulumlarına varıncaya dek altyapı ve iş çözümleri sunuyoruz. Müşterilerimize dijital fotoğrafçılıktan dijital eğlencelere, bilgisayar ürünlerinden evde yazdırma işlemlerine kadar geniş bir ürün ve hizmet yelpazesi sunuyoruz. Bu kapsamlı portföy sayesinde doğru ürün, hizmet ve çözümleri müşterilerimizin özel ihtiyaçlarıyla birebir eşleştirme şansı buluyoruz.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Proline, İş & Kariyer, Work & Career

    Anasayfa » Kurumsal » Hakkımızda
    Proline Hakkında
    Günümüzde yeni ekonomik düzenle birlikte artan rekabet koşulları altında verimli olabilmek için kurumlar artık Bilişim Teknolojilerini daha yakından takip etmek ve işlerine dahil etmek zorundalar.
    Proline olarak bu ihtiyaçları en yakından takip ederek dünya lideri iş ortaklarımız ile birlikte farklı, uzman, çözüm odaklı ve dinamik bakış açımızla müşterilerimize katma değerli çözümler sunmakta, iş çözümlerimizi müşteri beklentileri ve sektörel ihtiyaçlar doğrultusunda sürekli geliştirmekteyiz.

    Dünyadaki en yeni teknoljileri takip edip müşterilerimizin ihtiyaçlarını belirleyerek sahip olduğumuz bilgi birikimi, tecrübe, çözüm ve hizmetlerimiz ile müşterilerimize özel anahtar teslimi çözümler üretiyoruz.


    Entegre Akıl felsefesiyle yola çıkarak kurumsal BT çözümlerinde, yaptığı işleri en iyi yapmak, konusunda en önde olmayı hedefleyen vizyonla kaliteli insan kaynağı ve çalışan memnuniyeti ile çalışarak müşteri memnuniyeti ve sadakati yaratmayı hedefliyoruz.
    Projelendirme aşamasından destek hizmetlerimize sürekli sizlerle birlikte olan, çözümlerimiz ile süreçlerinizi mükemmelleştiren, sizlere rekabet avantajı sağlayan, verimliliğinizi attıran ve en önemlisi yaşam boyu iş ortağınız olmak hedefi ile çalışmalarımıza devam etmekteyiz.
    Farklıyız
    Uzmanız
    Çözüm Odaklıyız
    Dinamiğiz
    Uzun Vadeli İş Ortağıyız
    Anahtar Teslimi Projeler üretiyoruz

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Sensormatic Güvenlik Sistemleri Tic. A.Ş., İş & Kariyer, Work & Career

     
    Elektronik Güvenlik Sistemleri konusunda hizmet vermekte olan Sensormatic, 1966 yılında ABD’de kuruldu. Dünyanın en büyük 100 perakende zincirinin 93’ünü ve "Fortune 500" kategorisindeki 500 şirketin yarısından fazlasını geliştirdiği sistemlerle koruyan Sensormatic, 100’den fazla ülkede doğrudan temsil edilmektedir. 2001 yılında güvenlik, yangın, elektronik, sağlık, haberleşme, metal, yapı ürünleri konularındaki pek çok şirketi bünyesinde barındıran dünyanın 28. en büyük kuruluşu TYCO Grubuna katılan Sensormatic, New York Borsası NYSE’de "TYC" olarak işlem görmektedir.
    Ürünlerini tasarlayan, üreten, dünya çapında doğrudan satış yapan ve servis veren Sensormatic, perakende satış mağazaları ile ticari ve endüstriyel kuruluşlara, Elektronik Güvenlik Sistemleri alanında en iyi ve en gelişmiş hizmeti vermektedir. Bünyesinde 35.000’i aşan personel ile sektöründe dünyanın en büyük şirketidir.
    Şirketin 3 ana ürün bölümü bulunmaktadır : Elektronik Ürün Gözetleme, Geçiş Kontrolü, Kapalı Devre Televizyon Sistemleri. Yaklaşık 1200 patente sahip olan şirketin mühendislik departmanının görevleri, kontrol ve güvenlik sistemleri entegre yazılım paketleri, optik/video, RFID ve manyetik ağırlıklı olmak üzere çok geniş bir alana yayılmıştır. Sektörde Ar-Ge’ye en fazla harcamayı yapan şirket olan Sensormatic’in bugün dünyada 600.000’i aşkın kurulu sistemi bulunmaktadır.
    Sensormatic, elektronik ürün gözetleme, kapalı devre televizyon sistemleri, dijital görüntü kaydı, geçiş kontrolünden oluşan geleneksel güvenlik kavramını, akıllı ürün gözetleme ve stok kontrolü, bina yönetimi, güvenliği ve sistem entegrasyonu ile çok daha farklı bir noktaya taşıyarak koruduğu şirketlerin işletim ve finans konularında daha iyi bir performans sergilemesini sağlamayı amaçlamaktadır. Bu yüzden "Günümüzün Güvenlik Endüstrisi" sloganını, "Günümüzün Endüstri Güvenliği" ne değiştirmiştir.
    Sensormatic, işletmelerin büyüklüğü ne olursa olsun, en uygun çözümü sunmaktadır.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link


    VAKIF EMEKLİLİK A.Ş., İş & Kariyer, Work & Career



    Vakıf Emeklilik A.Ş., Güneş Hayat Sigorta A.Ş.adıyla, 01.05.1991 tarihinde 15 Milyar TL/15 Bin YTL sermaye ile kurulmuştur. 29 Mart 2000 tarihinde sermayesini 5 Trilyon TL/5 Milyon YTL'ye, 28 Haziran 2001 tarihinde 20 Trilyon 250 Milyar TL/20 Milyon 250 Bin YTL'ye yükselten GÜNEŞ HAYAT SİGORTA A.Ş. sektörün en güçlü sermaye ve ortaklık yapısına sahip kuruluşları arasında üst sıralarda yeralmaktadır.

    Genel Müdürlüğü İstanbul'da olan şirketin, İstanbulda 3 adet (İstanbul 1.Bölge,İstanbul 2. Bölge ve İstanbul 3. Bölge ), Ankara, İzmir, Adana, Samsun, Bursa, Antalya'da 1'er bölge müdürlüğü, Kıbrıs'ta ise bölge temsilciliği bulunmaktadır.
    Genç, dinamik ve uzman 550'yi aşkın çalışanıyla sigortalılarına hizmet sunan şirketin yurt çapına yayılmış 180 civarında acentesi bulunmaktadır. Ayrıca Vakıfbank, Tekstilbank ve TEB şubeleri de Vakıf Emeklilik Acenteleridir.
    4632 Sayılı Bireysel Emeklilik Tasarruf ve Yatırım Sistemi Kanunu çerçevesinde 31 Mayıs 2002 tarihinde, Emeklilik Şirketi olarak faaliyet göstermek üzere Hazine Müsteşarlığı’na dönüşüm izni başvurusunda bulunan Güneş Hayat Sigorta A.Ş., 21 Şubat 2003 tarihi itibarıyla, dönüşüm iznini almıştır.
    Güneş Hayat Sigorta A.Ş., 5 Mart 2003 tarihinde toplanan olağan genel kurulunu müteakiben, 14 Mart 2003’te resmi ünvan değişikliği tescilini de gerçekleştirmiş olarak “Vakıf Emeklilik A.Ş” ismini alarak, Bireysel Emeklilik Sistemi içerisinde faaliyet gösterecek 11 şirket arasına katılmıştır.
    Şirketimiz 01.08.2003 tarihinde Bireysel Emeklilik Faaliyet Ruhsatı İzni’ni almış, 08.08.2003 tarihinde Fon Kuruluş İzni Başvurusu’nu gerçekleştirmiş ve 05.09.2003 tarihinde de Emeklilik Yatırım Fonu Kuruluş İzni’ni almıştır.
    Takibinde şirketimiz, 23.09.2003 tarihinde, üç yılda ödemeyi taahhüt ettiği sermayesini, birinci yılının sonunda, 20 Trilyon 250 Milyar TL/20 Milyon 250 Bin YTL olarak ödemiştir.
    20 Trilyon 250 Milyar TL/ 20 Milyon 250 Bin YTL olan sermayemiz 7.10.2004 tarihinde tescil edilerek 26.500.000.000.000 TL/ 26 Milyon 500 Bin YTL'ye çıkarılmıştır.
    Ayrıca kuracağı fonlar için şirketimiz, “Kurul Kaydına Alma” başvurusunu da SPK’ya, 07.10.2003 tarihinde yapmıştır.
    Şirketimizin Bireysel Emeklilik Yatırım Fonları “Kurul Kaydına Alma” başvurusu SPK tarafından onaylanmış ve Planlarımız da 17 Kasım 2003 itibarıyla T.C. Hazine Müsteşarlığı tarafından imzalanmıştır. 


    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Coca'Cola, İş & Kariyer, Work & Career

    Coca-Cola, portföyünde barındırdığı 500’e yakın içecek çeşidiyle dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketidir. Bugün dünyanın en değerli markası konumunda olan Coca-Cola’nın yanı sıra, Cola-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola zero, Vitamin Water, Powerade, Minute Maid ve Georgia Coffee de dahil olmak üzere her birinin değeri 1 milyar doları aşan 12 farklı markayı bünyesinde bulundurmaktadır.
    Gazlı içecekler, meyve suları ve meyveli içecekler, hazır içimlik çay ve kahve kategorilerinde lider olan
    Coca-Cola şirketi, 200’den fazla ülkede her gün yaklaşık 1.6 milyar bardak alkolsüz içeceği tüketicilerle buluşturmaktadır.

    Coca-Cola şirketi, faaliyet gösterdiği toplumların sürdürülebilirliğini sağlamak amacıyla, çevreyi ve doğal kaynakları korumanın yanı sıra hizmet verdiği ülkelerdeki ekonomik büyümeye katkı sağlamaya yönelik girişimlere odaklanmıştır. Balkanlar, Rusya, Kafkaslar, Orta Asya, Orta Doğu, Hindistan yarımadası ve Afrika kıtasında bulunan 90 ülkedeki faaliyetlerini İstanbul’daki Avrasya ve Afrika Grubu merkezinden yöneten Coca-Cola şirketi hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen www.thecoca-colacompany.com adresini ziyaret ediniz.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Avea, İş & Kariyer, Work & Career

     
    Türkiye'nin ilk ve tek GSM 1800 operatörü olan Avea, 2004 yılında kurulmuştur. 2010 üçüncü çeyrek itibarıyla 11,4 milyon aboneye sahip olan Avea, Türkiye'nin en genç ve yenilikçi mobil iletişim operatörüdür. Yeni nesil şebekesi ile Türkiye nüfusunun %96,61'ine ulaşan şirket, "Avea" markası ile gerek kurumsal gerekse bireysel hizmetleriyle hızla büyümekte, gerek teknoloji ve altyapıya, gerekse yönetim ve 2600'den fazla çalışanına sürekli olarak yatırım yapmaktadır. 199 ülkede 625 operatörle uluslararası dolaşım anlaşması bulunan Avea, uluslararası dolaşım ortaklıklarını artırmaya devam etmektedir. Avea, "Türkiye'nin "en beğenilen ve tercih edilen" mobil iletişim şirketi olmak." vizyonu ile müşterilerine son teknolojinin yanı sıra yenilikçi ve kaliteli hizmet sunmaktadır.

    TT&TİM İletişim Hizmetleri A.Ş., Türk Telekom'un GSM Operatörü Aycell'in, %51 İş Bankası Grubu ve %49 TİM ortaklığı ile kurulmuş olan İş-TİM ile birleşmesi sonucu, 19 Şubat 2004 tarihinde resmen kurulmuştur. Birleşmeden sonra Aria ve Aycell markalarının TT&TİM çatısı altında devam ettiği kısa bir süreç yaşanmıştır. 23 Haziran 2004 tarihi itibariyle ise birleşmeden doğan sinerjinin ifade edildiği yepyeni "Avea" markası, bu iki markayı temsilen piyasaya sunulmuştur. 15 Ekim 2004 tarihi itibariyle "TT&TİM İletişim Hizmetleri A.Ş" ticari ünvanı "Avea İletişim Hizmetleri A.Ş." olarak değişmiştir.

    GSM sektörünün en genç, dinamik ve alternatif operatörü olan Avea, Türkiye GSM pazarına ciddi bir rekabet ortamı getirmiştir. Türk Telekom'un %55 oranındaki hissesinin özelleştirme süreci Kasım 2005 itibariyle tamamlanmış, özelleştirme sonunda, Oger Telecom Türk Telekom'un %55 hissesine sahip olmuştur. Türk Telekom'un Avea'daki hisse oranı %81,37'dir. Avea'nın geri kalan %18,63 hissesi İş Bankası'na aittir.


    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    15 Aralık 2010 Çarşamba

    OXXO Shop (A VE A TEKSTİL SAN. PAZ. LTD. ŞTİ.), İş & Kariyer, Work & Career


    OXXO markası 1993 yılında İstanbul'un ilk alışveriş merkezi olan Galleria'da doğmuştur. Bugün İstanbul'da İstinye Park AVM, Forum İstanbul AVM, Capacity AVM, Akmerkez AVM, Cevahir AVM, Carrefour Kozyatağı, Capitol AVM, Maltepe Park AVM, Beyoğlu İstiklal Caddesi, Galleria AVM, Ankara'da Anka Mall AVM, Cepa AVM, Karum AVM, Bahçelievler ve Eskişehir'de Espark AVM olmak üzere 15 mağazamızda sizlere şık, trendy ve kaliteli ürünler sunmaktayız
    Kendi mağazalarımızın dışında , yurt dışındaki müşterilemiz aracılığıyla yurt dışı satışlarımız sürmektedir. Yurt dışı satışlarımız Asya, Avrupa ve Orta Doğuda (İsviçre, Lübnan, Bulgaristan, Yunanistan, Romanya, Bosna Hersek, Kosova, Kazakistan, Azerbaycan, Özbekistan, İspanya, Fransa, İran, Çek Cumhuriyeti, Almanya gibi) 180'den fazla noktada devam etmektedir.
    OXXO olarak en büyük amacımız, müşterilerimizin gözünden bakarak, beklentilerini mümkün olan en yüksek seviyede karşılamak ve müşteri memnuniyetini sağlamaktır.
    Mağazalarımızla kurduğumuz güçlü iletişim, yeniliklere açık ve değişimi kucaklayan yapımız bizi daima dinamik tutmaktadır. İşimiz tutkumuzdur.

    Bizim için işimizi nasıl yaptığımız, ne yaptığımız kadar önemlidir. Ürünlerimizi doğru fiyat seviyesinde yüksek kalitede sunarız. Ürünlerimizin tamamı Türkiye tasarımlı ve %95'i Türkiye'de üretilmektedir. Her hafta mağazalarımıza gelen 15-20 yeni tasarımı, OXXO dünyasının eğlenceli alışveriş ortamında sizlerle buluşturuyoruz.

    Hakan Madencilik ve Elektrik Üretim A.Ş., İş & Kariyer, Work & Career

    Şirket Profili

    Hakan Madencilik 1995 yılından itibaren, ülkemiz standartlarına ve T.C. Çevre ve Orman Bakanlığı normlarına uygun kömür ithalatı yapmaktadır.
    Rusya’ dan 100 % yıkanmış elenmiş kömür ithalatı yapan ilk firma Hakan Madencilik’tir.
    Rusya’nın Sibirya bölgesinden getirdiğimiz ürünleri, yıkama, eleme ve paketleme evrelerinden sonra, kullanıma uygun hale getirmekte ve geniş şube ağımız sayesinde müşterilerimize ulaştırmaktayız.
    Son kullanıcıya kadar uzanan bir yönetim, üretim, pazarlama ve hizmet zincirimiz vardır.
    Sirketimizin stratejisi; ürün ve hizmette istikrarlı kalite sağlayarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaktır. Ürünlerimizin, son kullanıcıya ulaşana kadar geçtiği bütün aşamaları firmamızın yöneticileri ve çalışanları detaylı olarak takip ve kontrol etmekte başarımızın devamlılığı ve artışı ancak bu şekilde mümkün olmaktadır.
    Kömür ithalatının yanısıra, yoğun çalışmalarımızın devam etmekte olduğu projelerimizle enerji sektörüne de dahil olmaktayız. Enerji sektörüyle ilgili çalışmalarımızda, yine önceliğimiz müşteri memnuniyeti ve toplumsal faydadır. Bu iki unsur gerçekleşmediği sürece, şirketimizin başarısı bizim için yeterli olmamaktadır.
    Amacımız faaliyet alanlarımızı çeşitlendirerek ve geliştirerek Dünya standartlarında aktif rol alan bir firma olarak daha da büyümek, Türkiye’nin gelişmekte olan sanayi ve ekonomisine katkıda bulunabilmektir.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Marport Liman İşletmeleri Sanayi ve Ticaret A.Ş., İş & Kariyer, Work & Career

    1996 yılında, şu anda Marport Doğu Terminali olarak hizmet veren, Limar Kumport Terminali'nde başlayan limancılık tarihimiz, 2001 yılında Marport Ana Terminali ve 2003 yılında Marport Batı Terminali'nin bünyemize dahil olmasıyla bugünlere ulaştı. Marport Batı Terminali modernizasyon projesinin tamamlanmasıyla Marport Terminallerinin kapasitesi yılda 1,700,000 TEU’ya çıktı.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Sanset Gıda ve Turizm A.Ş, İş & Kariyer, Work & Career

    Toksöz Holding bünyesindeki Sanset, TMSF'den Eylül 2007 tarihinde Tadelle, Sarelle, Gol, Gofy ve Sagra markalarını alarak gıda sektörüne adım attı.
    Sanset'in misyonu dünyanın öncü " sağlıklı, kaliteli keyif " şirketi olmak. Bu doğrultuda Sanset'in hedefi tüketicilerine en kaliteli, sağlıklı keyifleri, Türkiye'nin gurur duyduğu ürünler ve markalar ile sunmaktır.
    Üretim tesislerinde yüksek sağlık ve güvenlik standartlarına sahip olan Sanset, üretimini dünyanın en zengin fındık bahçelerinin bulunduğu Karadeniz Bölgesi'nin Ordu ilinde gerçekleştiriyor. Fabrikanın yıllık üretim kapasitesi 30 bin ton.
    750'yi aşan üretim, satış ve pazarlama kadrosuna sahip olan Sanset Gıda'nın hedefleri arasında yapılacak yeniliklerle gelişmeye hazır olan Türkiye çikolata pazarını daha da büyütmek ve orta vadede pazardan aslan payını almak yer alıyor.
    Sanset ürünleri trans yağ, gıda boyası ve katkı maddeleri içermiyor. Üretimde Doğala özdeş" olarak tabir edilen ve kimyasal reaksiyonlarla elde edilen vanilya esansı yerine, doğal bitkilerden elde edilen katkısız vanilya kullanılırken, Soya Lesitini hammaddesi satın alınırken de genetiği değiştirilmemiş soya olmasına dikkat ediliyor. Özellikle kontrol edip, ithal hammaddelerini bu standartlara uyan firmalardan satın alıyor.
    Kullanılan fındığı, uzmanlar daha bahçedeyken seçiyor. Daha sonra özel yöntemle kavrulan fındıkları ürünlerinde kullanıyor. Sagra fındık kalitesine göre özel kavurma tekniğinden geçen fındıklar aroma, lezzet ve besin değerlerini kaybetmemekte. Bir başka hassas olunan konu ise süt tozu. Prosesi özel süt tozu kullanılıyor. 100 üreticiden 90'ı, standart süt tozu kullanmayı tercih ediyor. Sanset ise tadı diğerlerinden daha kalıcı olan ve kakao ile karışımından iyi sonuç elde edilen diğer süt tozunu kullanmayı tercih ediyor.
    Ürünlerinde sadece gerçek çikolata kullanılıyor.
    Sanset'in odaklandığı 4 temel marka Tadelle, Sarelle, Gol, ve Sagra'dır.
    Sarelle doğal içeriği ile bilinçli, araştırmacı ve kalite tutkusu olan özenli annelerin krem çikolata markası olarak konumlandırılırken, Tadelle günün her anında tüketilebilecek bol fındık ve yoğun çikolatalı bir ürün olup yoğun duyguların, yoğun çikolatası olarak konumlandırılmakta.
    Sagra ise, fındık konusundaki uzmanlığı yansıtan (Sagra Fındık Kalitesi) fındık ve çikolatanın eşsiz bileşiminden doğan özel bir çikolata markasıdır.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Metro Cash Carry, İş & Kariyer, Work & Career

    Metro Cash&Carry Bir Dünya Şirketi!

    İlk kez 1964 yılında Otto Beisheim tarafından Almanya Ruhr’da temelleri atılan Metro AG Holding bugün dünyanın 31 ülkesinde 2.100 mağazası ve 290 bin çalışanıyla bir dünya devi haline gelmiştir.
    Bulunduğu her ülkede dinamik bir gelişim izleyen Metro AG Holding 1998 yılında Metro Cash & Carry’ye dünyanın başka bir Cash & Carry markası olan Makro Cash & Carry’yi katarak uluslararası pazarda daha güçlü bir konuma ulaştı.
    Metro Cash&Carry’de alışveriş şeklini tanımlayan Cash&Carry terimi müşterinin mal bedelini nakit (Cash) olarak ödeyip satınalacağı malı hemen teslim alıp götürmesi (Carry) anlamına gelir.
    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link

    Global Bilgi iletişim, İş & Kariyer, Work & Career

    Turkcell ile gerçekleştirdiği işbirliği doğrultusunda 1999 yılı Ekim ayında çağrı merkezi olarak başladığımız yolculuğumuza, bugün Türkiye’nin lider ‘Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ olarak devam etmekteyiz. Global Bilgi A.Ş. başta telekomünikasyon ve medya olmak üzere Türkiye’nin önde gelen markalarına hizmet vermektedir.
    Global Bilgi, müşterilerini anlamak, ihtiyaçlarını hissetmek ve hayatlarını kolaylaştırmak üzere yapılandırılmıştır. İş ortaklarını hedeflerine ulaştırmak için hızlı, etkin ve kaliteli süreçler geliştirerek sürekli değişen dış dünya ve rekabet koşulları karşısında değişimin bir parçası olmak ve süreçlerini bu doğrultuda adapte etmek yaklaşımıyla ilerlemektedir.
    Değişimi yönetebilen ve hizmetlerinde fark yaratan yetkin insan kaynağı ve yüksek bilgi birikimi ile Global Bilgi, temel müşteri hizmetlerinin yanısıra Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Saha Müşteri Yönetimi, internet tabanlı işlemlerde de müşterilerine alternatif çözümler sunan bir iş ortağı haline gelmiştir.
    İş ortaklarımızın nihai müşterilerinin kontak kurdukları tüm noktaları, onların adına çözümler sunarak yönetmekteyiz. Bu çözümleri açarsak; İş ortağımızın ihtiyacını belirlemek adına ‘Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ konusunda danışmanlık verip ardından bütünleşik kanal yönetimi altyapısını (saha müşteri yönetimi, telefon, sesli yanıt sistemi, web, SMS, e-posta, faks, mektup, WAP, kiosk, dijital TV, vb.) kurmasını sağlayarak onun adına bütün bu kanalları yönetmekteyiz.
    Müşteri ihtiyaçlarına göre sürekli kendini geliştiren yapısı doğrultusunda WEB, IVR, Dijital Platform, SMS (kısa mesaj) gibi self-servis kanalları, e-posta yanıtlama operasyonları ve saha müşteri yönetimi ekiplerini bünyesinde barındıran Global Bilgi, tüm müşteri iletişim noktalarının yönetimini tek merkezde toplayarak, Türkiye’nin en kapsamlı ‘Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ olma özelliği ile çalışmalarını sürdürmektedir. Hizmet verdiğimiz kurumsal müşterimizin nihai müşterilerine, entegre hizmet stratejisi çerçevesinde tasarlanan tüm erişim kanalları Global Bilgi altında birleştirilmiş ve böylece çağrı merkezinden, çok kanallı ’Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ne dönüşüm sürecinde önemli bir adım atılmıştır.
    ’Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ bu yeni yapısıyla, nihai müşterilerin kanal kullanım alışkanlıklarını takip etme, deneyimlerindeki memnuniyeti ölçme ve ihtiyaçlarını analiz edebilme yetkinliklerine sahiptir. Bu özellikleri ile iş ortaklarının belirleyeceği stratejilerde önemli rol oynamaktadır.
    Global Bilgi, müşterilerine stratejik avantaj kazandıran CRM (Customer Relationship Management – Müşteri İlişkileri Yönetimi) hizmetleri, Kampanya Yönetimi, Veri Analizi gibi katma değerli hizmetlerin yanısıra Şikayet ve Bilgi Yönetimi, Dış Arama, E-posta Yanıtlama, Veri Girişi ve Güncelleme, Tele Ödeme, Tele Satış, Sesli Yanıt Sistemleri ,Saha Müşteri Yönetimi gibi temel ürünleri de iş ortaklarına sunmaktadır.
    Global Bilgi, ’Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ bileşenlerinin tamamını bünyesinde bulundurarak, genç ve dinamik kadrosunun desteği, yüksek performanslı takım anlayışı, güncel ve esnek teknolojik altyapısı ve etkin süreçleri doğrultusunda müşteriye sunduğu çözümlerle rekabette fark yaratmaktadır.
    Bugünün ve yarının rekabet koşulları göz önüne alındığında; ‘Kurumsal Entegrasyon’u sağlayan, birden fazla sektörde tecrübe kazanmış, marka kültürünü yaratan ve yansıtabilen çağrı merkezlerinin öne çıkacağı kaçınılmazdır. Global Bilgi, bu özelliklerin yanısıra; yaratıcı, pazar trendlerini izleyen, yöntem ve organizasyon geliştiren yapısı ile, ‘Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’ misyonu ile "Çağrı Merkezi" sektöründe hizmet vermektedir.

    Sanovel İlaç San. ve Tic. A.Ş., İş & Kariyer, Work & Career

    İlkelerinden ve kaliteden ödün vermeden, Dünya standartlarında üretim yapan Sanovel, Eczacı Erol Toksöz tarafından kurulmuştur.

    İlaç sektörüne 1976'da Ankara Galenos Ecza Deposu'nu kurarak giren Erol Toksöz, 1982 Yılında Adilna’yı satın aldı. Sanovel’in temellerini ise 1983’de attı.

    Üretim yolculuğuna 26 yıl önce Şişli'de 5 personel ile başlayan Sanovel, bugün 125 bin metrekare arsa üzerinde, 40 bin metrekare kapalı alana sahip bu modern tesislerde Türk ilaç sektörünü geleceğe taşıyor.

    Yüzde yüz yerli sermaye ile kurulup, ilaç sektöründe 26. yılını tamamlayan Sanovel, alanında bir taraftan dinamizmi ve gelişmeye açık yapısıyla adından söz ettirirken, diğer taraftan insan kaynakları ve AR-GE çalışmalarına yaptığı yatırımlarla Türk ilaç sektöründe örnek teşkil ediyor.

    Kuruluşundan bu yana hızlı ve istikrarlı büyüyen Sanovel, IMS verilerine göre Türk ilaç endüstrisinde; ciro sıralamasında ilk 10 firma arasında yer alıyor.
    Sanovel İlaç Sanayii’nin İstanbul Silivri Çantaköy’ de 3 Kasım 2001 tarihinde temeli atılan yeni ilaç üretim tesisi, tüm hatlarıyla Nisan 2006 Tarihinde üretime başladı.

    Yeni tesisin kuruluş amacı, üretim kapasitesini artırmanın yanı sıra uluslararası akreditasyon kurumları tarafından onaylanıp, dış pazarlar icin üretim yapabilecek duruma gelmektir.

    Yeni üretim tesisi; ana üretim ünitesi, sefalosporin üretim ünitesi, arıtma ünitesi, yüksek depo ve sosyal tesisten oluşmaktadır.

    İş & Kariyer Başvuru, Work & Career Reference >> Link